Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Hellojsan

Av Jenny Bäst:) - 23 februari 2012 17:17

Men idag så har vi jobbat med matte, engelska å religion skulle till tandläkaren så missade lite av de sista lektionerna.

På religionen då satt jag med en annan tjej som går i 6:an å flummade:) men vi jobbade också.

Hos tandläkaren så trog jag ut två tänder å sen så skulle jag plasta de efter de så for vi å handla eftersom att vi kmr vara i stugan under hela helgen å sportlovet..så det kanske inte blir så mkt att blogga då eftersom att datan är jätte trög när vi är där:(

Men snart så ska jag åka på träning får se om jag hinner äta fär jag ska åka om ca en timma.

Så nu måste jag gå, så hejdå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Bäst:) - 6 mars 2012 16:04

Hej, min nya blogg heter jejes.blogg.se Ses<3

Av Jenny Bäst:) - 5 mars 2012 19:41

Hejsan å sorry för att jag inte skrev nå igår kom hem så sent! Idag så är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller år:) Blev träning som vanligt å man fick vara målis.. sen så blev jag utvald till att välja lag (gillar inte det) Jaja, men kl 20....

Av Jenny Bäst:) - 3 mars 2012 14:38

Hejsan, nu så är det bara 12 dagar kvar tills jag fyller år:) Idag så fick det bli en liten skidtur.. kanske blir mer sen;) Igår så var jag på middag, sen så for vi tillbaka till stugan där vid 21.00 då så fick vi besök å jag fick fortsätta med m...

Av Jenny Bäst:) - 2 mars 2012 17:12

Nu har man då hunnit klippa sig iallafall:) Bara en timma kvar tills vi ska åka.. Så nu måste jag gå å fixa till mig. Juste barnet till hon som klippte mig fick lite nagelfixering;) Men nu måste jag dra.. Ses♥ ...

Av Jenny Bäst:) - 2 mars 2012 13:27

Ikväll bir det middag igen fast i stugbyn undrar vad man ska äta? Igår så var jag ju på middag å då åt vi en jätte god efterrätt, har hittat receptet å det blir att göra den senare idag:)Imorron så är det mello, måste se det så att man får se vem s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards